24 lutego 2017

Serduszko - Hyuk

N wskazał mi drzwi garderoby i na migi pokazał, żebym weszła. Odszedł, a ja nacisnęłam klamkę i weszłam do środka niewielkiego pokoju. Hyuk siedział odwrócony do mnie tyłem. Cicho do niego podeszłam i dźgnęłam lekko w bok. Podskoczył zaskoczony.
-Nawet się ze mną nie przywitasz?- spytałam z uśmiechem, widząc jego zaskoczenie moją obecnością.
Miesiąc temu wyjechałam do Polski zobaczyć się z rodziną. Miałam wakacje, więc z nich skorzystałam. Tęskniłam za moimi bliskimi. Wróciłam wczoraj wieczorem, o czym chłopaki z VIXX nie mieli pojęcia. Dzisiaj przyszłam do nich, przed koncertem, przywitać się, ale nie zastałam Hyuk’a z resztą zespołu. Gdy spytałam ich o powód jego nieobecności, Ravi powiedział, że ostatnio chodzi ciągle smutny. Zdziwiłam się, bo zawsze tryskał energią. Kiedy spytałam ich o powód zaczęli się dziwnie zachowywać. Zmartwiłam się, ale chyba niepotrzebnie. Hyuk uśmiechnięty wstał i mnie przytulił. Odwzajemniłam uścisk.
-Wreszcie wróciłaś.- usłyszałam jego głos.
Chyba też się cieszył z mojego powrotu. Hyuk pociągnął mnie w stronę kanapy. Zaczęliśmy rozmawiać. Niestety po chwili przerwał nam jego manager mówiąc, że zaczynają występ. Wyszedł, zastawiając otwarte drzwi.
-Udanego występu.
Gdy był już w drzwiach, obrócił się i spojrzał na mnie z dziwnym wyrazem twarzy.
-Coś się stało?- spytałam zmartwiona.
-Zapomniałem… coś zrobić…
Podszedł do mnie jakoś dziwnie spięty.
-Cze…?- nie zdążyłam spytać, bo mnie pocałował.
To był szybki i krótki całus, ale wystarczył, abym poczułam motylki w brzuchu.
-Kocham cię.
Zrobił z dłoni serduszko i szybko pobiegł dołączyć do reszty zespołu. Ja natomiast stałam jak kretynka nie mogąc uwierzyć w to, co stało się przed chwilą. Jedyne, co potrafiłam zrobić to podnieść dłoń, by dotknąć swoich ust. A sens jego słów jeszcze do mnie nie dotarł.

6 komentarzy:

  1. O jeju jakie to było urocze * ^ * Fajnie, że piszesz o starszych zespołach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Pati ♥
    piszesz po prostu pięknie.. zawsze czytam Twoje niezwykłe opowiadania z ogromną przyjemnością ♥

    - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)