06 grudnia 2016

Pamiętam


Pamiętam każdy moment nawet najbardziej odległy i drobiazgowy. Pamiętam nasz pierwszy pocałunek. Pamiętam twoje silne ramiona i czułe uściski. Pamiętam zapach twoich perfum. Pamiętam twoja ciepła rękę, która trzymała moja. Pamiętam jak patrzyłeś w moje oczy, aby wyczytać z nich moje tajemnice. Pamiętam jak opowiedziałam ci moja przeszłość. Pamiętam twój szeroki uśmiech, który tak kochałam. Pamiętam jak się ze mną drażniłeś, żeby poprawić mi humor. Pamiętam jak śmialiśmy się godzinami. Pamiętam nasze kłótnie. Pamiętam, że wiele razy po nich płakałam w samotności. Pamiętam jak tęskniłam za tobą. Pamiętam jak na każde spotkanie z tobą przepełniała mnie radość. Pamiętam nasze długie wieczorne rozmowy.
Pamiętam i nie zapomnę.

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)