28 marca 2019

Ankieta - ważne!


Hejka kochani czytelnicy!
W związku z kilkoma zmianami wprowadzonymi przez Google (które niekoniecznie przypadły mi do gustu 😠) postanowiłam, że sama również pozmieniam coś na blogu.
Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się czy nie ‘podzielić’ bloga, bo mam wrażenie, że jest ‘zaśmiecony’. Chodzi mi o to, że stworzyłabym osobny blog o tematyce muzycznej, z recenzjami i opowiadaniami. Jednak zanim zacznę realizować swoje pomysły, które zapewne zajmą mi trochę czasu, postanowiłam zapytać was o zdanie. Może macie jakieś sugestie czy propozycje.
W tym celu właśnie stworzyłam tą ankietę. Piszcie tam śmiało, co chcecie (w komentarzach również). Jestem naprawdę ciekawa waszej opinii, bo sama jestem troszkę niezdecydowana. Z góry dziękuję za poświęcenie chwilki.😊

Link:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)