05 października 2016

Roczek bloga



Witajcie moje kochane kociątka ^^
Dziś mija dokładnie rok od założenia tego oto bloga. Nadal nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko płynie. Nie tak dawno się z wami witałam i publikowałam mój pierwszy post a dzisiaj dodaję już 123.
Przede wszystkim chciałam wam podziękować moi kochani czytelnicy za to, że ze mną jesteście i mnie wspieracie. Dziękuję za wszystkie komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania. Dziękuję za powiększającą się liczbę odsłon i obserwatorów, która sprawia mi ogromną radość.
Chciałabym, aby "My dream is love" trwał jeszcze przez długie lata i mam nadzieję, że mi w tym pomożecie. Pragnę napisać jeszcze masę opowiadań, historii oraz niedawno zaczętych recenzji. Może macie jakieś oczekiwania lub swoje propozycje dotyczące mojego bloga?
Bardzo cieszę się, że przetrwaliście ze mną rok i mam szczerą nadzieję, że będziecie ze mną jeszcze przez długie lata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)