24 listopada 2015

Nominacja do LBA X2

Nominacje otrzymałam od Wiktorii K autorki bloga

oraz Lunhyun Lea autorki bloga

DZIĘKUJE 💗


ODPOWIEDZI NA PYTANIA:

1)Jaki był twój 1 zespół kpop, który poznałaś?
EXO (jeśli nie wliczymy PSY)
2)Jaką 1 piosenkę kpop przesłuchałaś?
EXO "History" (chyba że wliczymy sławne "Gentelman" ale wtedy nie wiedziałam, że to kpop)
3)Czy masz jakiś rytuał gdy wymyślasz scenariusze?
Najwięcej scenariuszy powstaje, gdy dopisuje mi humor, albo naoglądam się kabaretu  i potem troszkę mi odbija :D
4)Jeśli miałaby podjąć decyzję jaki zespół zaprosiła byś na koncert w Polsce?
VIXX
(podobno już byli w Polsce, ale wtedy nie znałam kpopu~_~)
5)Czy zmienił ci się kiedyś Ultimate?
Raz.
Do dzisiaj jest nim Daesung :D
6)Czy pomyliłaś kiedyś maknae z najstarszym z zespołu?
Oj tak ^3^
(przez długi czas myślałam, że Dara jest maknae)
7)Miałaś kiedyś przeczucie, że to właśnie ten konkretny członek zespołu będzie twoim biasem (kiedy widziała ich po raz pierwszy)?
Raczej nie. Zwykle wybierałam biasa po poznaniu ich charakteru.
8)Ile masz płyt kpopowych na stanie?
Narazie tylko 3 :) 
2NE1 "To Anyone" BIG BANG "Alive" oraz SHINee "Lucifer"
9)Masz ulubione jedzenie koreańskiej?
Nie mam.
10)Chodzisz na konwentu lub spotkania fanów kpopu?
 Znam kpop od niedawna i nie miałam jeszcze okazji.


1)Jak zaczęła się twoja przygoda z kpopem?
Przez przypadek w telewizji zobaczyłam EXO "History" i spodobał mi się ich taniec.
Chciałam się go nauczyć, więc odnalazłam go na YouTube. I tak zaczęła się moja przygoda z kpopem ^_^ 
2)Masz uporządkowana listę biasów?
1. Daesung / Minzy
2. Jonghyun / Yubin
3. Leo / Bom
3)Masz jakieś kpopowe gadżety?
Nie.
4)Byłaś kiedyś na jakimś koncercie?
Na koncerty chodzę dość często, ale na kpopowym jeszcze nie byłam.
5)Pierwszy zespół to...
Poznany EXO
6)Ulubiona piosenka?
"Lonely" 2NE1
7)Najsłodsza według ciebie gwiazda kpopu?
 Nie wiem (nie lubię słodkich gwiazd)
8)Jest jakaś osoba w kpopie, której nie lubisz?
Chyba nie ma.
9)Ile razy zmieniałaś UB?
Raz.
10)Twój ulubiony zespół?
2NE1 i BIG BANG 

BLOGI, KTÓRE NOMINUJE:
http://kochamkoreanskichchlopcow.blogspot.com/

http://butterflyyoja.blogspot.com/

http://in-love-dreams.blogspot.com/

http://skosneoczy.blogspot.com/

PYTANIA:
1)Opisz siebie w 3 słowach.
2)Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
3)Jaki jest twój ulubiony zespół kpop?
4)SM czy YG i dlaczego?
5)Twoja ulubiona dramat?
6)Jak to się stało że słuchasz kpopu?
7)Gdybyś mogła mieszkać w dowolnym miejscu na świecie, byłoby to?
8)Piosenka którą mogłabyś słuchać na okrągło?
9)Masz uporządkowana listę biasów?
10)Pies czy kot i dlaczego?
11)Jak znajdujesz inspiracje do pisania postów?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad :)